Helgen

I fredags var jag hemma med Jesper. Han var förvånansvärt pigg efter operationen faktist. Jag var däremot inte ett dugg pigg. Somna tillochmed i soffan. Han verkade inte ha särskilt ont heller. Det var skönt!
Han var väldigt hungrig stackarn, han hade ju bara ätit lite kräm dagen innan.

Jag försökte gå å lägga mig tidigt men det var lönlöst då jag ställt kl på 02 för att åks till Ullared lördag morgon. Fick väl nån Timmas sömn till slut.
02 steg jag som sagt upp för att ta bilen till Hallsberg och sen hoppa in i bussen med preggo systern Sandra mot Ullared.
Det var en seg resa! Kl 8 var vi framme.

Shoppandes gick sådär. Hitta inte de sakerna jag tänkt och efter en stund gick det inte att ta sig fram typ. Galet med folk.
Men en hel del fick ju såklart följa med hem. Tyvär inte lika mkt julklappar som jag tänkt dock. Ingen present till Jesper heller.

Sandra fick med en del bebisgrejer så hon verkade nöjd i varje fall!
Kl 17 åkte vi hemåt men landade inte i sängen förns halv 12 typ. Såååå trött!

På vägen hem från Hallsberg blev jag stoppad av polisen! Haha
Första gången ever!
Fick blåljus i rumpan och körde in till kanten. Fick blåsa och visa körkort och sen fråga dom om jag visste varför de stoppat mig.... Neh svarar jag.
Jo, du vinglade över linjen med bilen.
Jaha, gjorde jag. Det var nog för att jag försökte sätta i sladden till mobilen säger jag då.
Wtf?! Varför svara jag ens det? Haha
Men de sa bara att jag skulle ha ögonen på vägen hädanefter.
Det konstiga är att jag var så trött så jag inte ens blev nervös. Var som i en dimma och ville bara hem.
Jag tackar dock för att jag inte behövde lägga ut ännu mera pengar den dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0