Inte bättre

Lilla skruttan är inte bättre idag. Haft febertoppar som kommit å gått under dagen.
Efter lunch ( en halv pannkaka) var hon lite piggare i några timmar för att sen få feber igen. Hon fick faktist lägga sig utan alvedon. Ger henne om hon vaknar med feber igen så hon får en bättre sömn.
Annars försöker jag inte ge så fort de är lite varma. Febern är ju bra. Men inte den hon hade igår eller inatt. Då var hon het som en stekpanna och bara skakade.

Hoppas hon får sova ordentligt!
Har dock ingen koll på om hon har ont i helsen , syns inte så mkt men hon vill ju inte äta så mkt så jag vet inte.

Jesper är däremot fortfarande frisk så han var på dagis några timmar. Och jag var dum som vanligt när jag hämtade. Samma visa varje dag. Pjuh.

Imorrn är vi hemma på fm och sen skulle farmor kanske hämta Jesper om Belle fortfarande är dålig. Det är ju svårt att roa honom samtidigt som man har en unge i knät.
Idag när hon var dålig så somna hon i mitt knä med ansiktet tryckt mot mitt. Det händer ju aldrig annars! Man ska passa på att mysa då när de vill ha så mkt närhet men det gjorde så ont så när hon sov ordentligt fick jag lov att lägga ner henne i soffan. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0