Sjukvården....

Blir galen snart!
Jesper har en operation som väntar på torsdag. Och idag säger han att han har ont i halsen. ( fattas ju bara det...)
Så jag ringde vc med en förhoppning att nån kunde titta på honom imorrn så att vi inte åker förgäves till Lindesberg ( igen).
Han har ingen feber och jag ser i te så mkt i halsen än så länge. Det vore ganska surt att komma dit och sen säger de att de inte kan operera.
Men såklart kan inte vc hjälpa oss. Skulle ringa tillbaka imorrn och försöka få en tid för de bokar ju bara dag för dag.
Kan de lyssna på vad man säger?!

Om nu det visar sig att han blir sämre med feber fattar ju jag med att han inte kan opereras men när han själv bara säger att han har "lite" ont vill jag nog att nån läkare tar en titt.
Så jag får väl bara hoppas vi får en tid imorrn om inget annat händer.
Ska ringa Bvc oxå och försöka gå genom dom. Eller kanske Kumla ikväll...
Men jag jobbar så det är om Emil åker med honom.
Sen sa de att virus inte syns ändå på tester men en läkare kan väl åtminstone se om halsen ser dålig ut?!

Han är ju bara 5 år så tycker dom borde fatta att man inte vill chansa att göra hela proceduren med fasta och så t. Gaaahhh!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0