Som natt och dag

Igår hade jag en hemsk dag. Eller det var mitt humör som var hemskt. Det mest positiva på hela dagen var när jag åkte till jobbet. Där går man lixom in i en annan roll och allt försvinner för en liten stund.

Till råga på allt så snodde nån belles cykel när vi var ute å gick i skogen! Wtf?!
Jaja, inte mkt att göra utan att konstatera att man fasen inte kan lita på nån längre!


Idag däremot vaknade jag upp på strålande humör. Även fast jag bara sov drygt 4 timmar. Gick ut å jagade vid 5!
Galet tidigt men ska jag få min hjort så måste man ju försöka när man kan.
Sen på em var det kalas för minsta kusinen ellvin. Och när jag kom hem drog jag ut å sprang!

Konstigt hur humöret kan svänga så kraftigt från ens dagen till den andra. Och konstigt hur jag fortfarande är vaken?! Haha


Häromdagen fick jag en bock på pass. Tyckte dock den var för liten så jag lät honom gå. Med lite tur ser jag honom nästa år igen med något större horn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0