Vad gör jag nuförtiden?

Varför hör jag aldrig av mig? 

Ja, svaret är enkelt! 
Tiden räcker inte till, jag orkar inte lyfta ett finger när jag kommer hem. 
Dagarna bara rusar fram , jobbigt men samtidigt kul. 

Jag har ju då börjat min blu utbildning. Det innebär plugg, uppsatsskrivandet m.m. 
Snart är det dags att lämna in första arbetet och att skriva prov. Och imorrn far jag till Karlstad för träff med min grupp och göra färdigt grupparbetet. Roligt men tidskrävande. 

Sen har vi ju det här med skidorna oxå. Och nu kan jag med gott samvete lägga dom på hyllan ( bokstavligen) . 
Loppet i Norberg är färdigt, en del av Tjejklassikern . Det gick över förväntan! 3 mil på 2:45. Inte illa då jag bara tränade 4 ggr innan... haha 

Sen körde vi stafettvasan i fredags. Vi var 5 från jobbet som åkte. En eloge till oss som fixade det på 8:24. Vi trodde nog det skulle ta minst 9 h att genomföra. 
Är dock lite besviken på mig själv för min sträcka tog 2:07... hoppades på under 2h. 
Som sagt, mer träning hade inte skadat där. 


Nu ska jag sätta mig vid datorn och plugga, plugga, plugga. Det är inte min främsta gren om vi säger så. Försöker få mått att stanna i skallen tills provet är klart men det är svårt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0